Lieve, Ilse en Arne in Kameroen-Shisong met LUMOS

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Lieve

Reacties

Reacties

An Jacobs

Have fun!!

Iwein

Zal ik dan maar de mythe van de 'Annen' doorbreken en je toch ook veel succes toewensen, een veilige en boeiende reis en vooral ook een behouden en 'verhalenrijke' terugkomst! Ik kijk er al naar uit om de stories te horen op z'n Lieves!!

Monika

Ik wou dat ik meekon in jou valies:-))) Doe de groetjes aan de zwartjes:-)

liesbeth

Hé Lieve,
Leuk om te lezen...door de drukte van onze verbouwingen (en school natuurlijk...)ben ik schandalig nog niet bij je binnen kunnen springen voor een koffie! Langs deze weg wens ik jou alvast een onvergetelijke unieke ervaring toe! (Ben best wel jaloers op je...) Tip : de dankbaarheid en blije schitterende gezichten/ogen van hen moet je vooral opslaan in je hart en meenemen naar huis! Benieuwd naar je verhalen later ...
Geniet er intens van he meisje!

Veilige reis heen én terug!

Lies. X

arlette

dag mijn lieve Lieve,
zondag is het zo ver...waw...wat een ervaring zal dat worden...een andere cultuur,een andere wereld...enjoy!!!
het allerbeste en tot wederhoren,
liefs,arlette xxx

elly

toch wel spannend niet? maar je gaat het daar fantastisch doen!
zorg goed voor mekaar
we keep in touch
Elly

Nadia Haesen

Het is spannend jullie verhalen te lezen... je zal er nog wel heel straffe hebben ! :) .. héél véél succes gewenst daar, jullie zullen dat super goed doen !:)
ps : de mail is doorgestuurd
Allerbeste groetjes !

Liesbeth

Hé Lieve,
Inderdaad leuk om te lezen allemaal..:) een echt 'romanneke' soms zoals jij schrijft..! Avontuurlijk,aantrekkelijk... Wens jullie allen nog veel succes bij de Afrikaanse studenten en geniet er verder heel intens van he Lieve en co... !


groetjes,
Liesbeth.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!