Lieve, Ilse en Arne in Kameroen-Shisong met LUMOS

De valiezen zijn gepakt

Dag iedereen, Morgen is het zover, de 2 valiezen staan klaar. Eentje gevuld(22kg) met spullen voor daar: 500 balpennen, 15 usb sticks( dank je ilse en abbott), 10 digitale thermomenters(dank je elly), tientallen (rug)zakken(dank je An Marie), nog een hoop handtassen en rugzakken(dank je Ann). De andere valies weegt nu 15 kg, daar kan dus toch nog wat bij( mijn haardroger en steiltang lonken ;-) Bedankt voor de tips: de eerste malarone pil is ingenomen, met de immodium wacht ik hopelijk nog een beetje... De frigo hier thuis is gevuld, het laatste kledingstuk gewassen en gestreken, een kapitein die haar schip verlaat, het is me wat.... ;-) Ik hoop jullie echt te laten meereizen met ons maar dat zal afhangen van de lokale 'telenetmannen' he, we gaan alleszins ons best doen om er een nuttige, leerrijke tijd van te maken. Tot snel, Lievexxx

Reacties

Reacties

Ann Desschamps

yes, het is zover!

ik wens jou een leuke vlucht, ik vind het opstijgen altijd zo leuk, als je helemaal in die zetels wordt geduwd. Ik hoop dat het mooi weer is als je land en je veel kan zien vanuit het vliegtuig. Een plaats zien vanuit de lucht is onvergetelijk. Het beleven ter plaatse is natuurlijk ook onvergetelijk.
Wanneer vertrekt je vlucht? En wanneer land je? Ik zal duimen en al mijn positieve vibes meesturen.

Ann

Maria

Beste Lieve,

Spannend! Ik wens je een heel goede reis, het zal een shock geven indien je nog niet in Africa geweest bent, maar het zal wel goed gaan...
We duimen!

Maria

Ann Uyttendaele

Ikke jaloers, ikke zou meewillen, ikke moet hier blijven.
Veel succes daar, als je met Brussels Airlines vliegt zal je een super vlucht hebben met veel lekker eten.
Amuseer je en geniet ervan,.... en thuis zullen ze weer goed weten wat ze aan mama hebben als ze terug komt.
Ik vlieg in gedachten mee.
Ann

Carine Debaere

Een hele fijne vlucht gewenst en natuurlijk ook daar veel leerrijke en plezierige belevingen. Ik kijk nu al uit naar de verhalen.
Groetjes,
Carine

arlette

allé...ons Lieve weg.... thuis zullen ze hun plan wel trekken hoor...geniet ervan hè meisje!!!
ben benieuwd naar je relaas

Jaarke Vannoote

Dag reizigers,

Lees daarnet dat jullie goed aangekomen zijn in Douala!
Ben nu al reuze benieuwd naar wat jullie daar allemaal gaan zien en beleven.
Geniet van deze ervaring!

Tot later.

X, Jaarke (echtgenote van Arne)

Veronique

Hey Lieve !
Jullie eerste nachtje zit er op !
Ben echt benieuwd hoe het met jullie gaat !
Geniet maar van elke minuut . Een ervaring als dit is niet voor iedereen weggelegd !
Heel veel groetjes !

Anne-Marie

En, goed gearriveerd?
Ben benieuwd naar je eerste indrukken.

Vele groetjes!

Sas

Heb gisteren de hele dag aan jullie gedacht....
Ben echt benieuwd hoe jullie eerste dagje was...
Laat snel iets weten,
Geniet ervan
X, Sas

Prinske

Heb hier zojuist foto doorgekregen van Lieve haar vervoer naar het hospitaal...
Let op de hoeveelheid wc-papier dasse bijheeft...
Zou een dooske imodium ni beter zijn geweest...?

http://goo.gl/maps/xSFaU

Lieve, doe ze ginder de groetjes !

Filippo

Geniet van jouw buitenlandse ervaring....
Kijk uit naar de verhalen...

Groetjes,
Filippo

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!