Lieve, Ilse en Arne in Kameroen-Shisong met LUMOS

de voorbereiding

Hier zit ik dan met pen en papier voor mijn to-do-lijst. Vooral veel onwetendheid en bij gebrek aan meer info en inspiratie schrijf ik op: muggenproduct met deet, muskietennet, waterkokertje, handschoenen.......Allemaal zaken die normaal gezien niet op mijn vakantielijstje staan :-)

indien jullie aan andere zaken denken die ik nodig zal hebben, laat jullie gaan op deze blog!

Tot ergens in november, als mijn to-do-lijst hopelijk 'done' is geworden.

Lieve

Reacties

Reacties

Ann Deschamps

dag Lieve,

denk ook aan medicatie: antibiotica, anti-emeticum, middel tegen diarree, pijnstillers
goede zonnemelk, zonnehoed, fototoestel en vooral jouw openheid

Ik tel mee met jou af.
Ann Deschamps

Ann Uyttendaele

Ziehier de tweede Ann, die andere Ann was me voor, het is toch een snelle hé.
Het wordt super Lieve, ik weet het, wou dat ik meekon.

Ingrid Moldenaers

Lieve,

Denk aan foto's waar jij opstaat in internationale verpleegkundige context, want volgend academiejaar sta je te blinken in de brochure van verpleegkunde.

Groetjes

Ingrid

Karen Vansteenkiste

Dag Lieve

Pak goed in! Hoeveel kg mag je meenemen? Zorg dat je kan vertrekken hé! Kan ikke nog in je valies?

Vele groetjes
Karen VST

Maria

Lieve,

Inderdaad goede gezelschap om te vertrekken! Alvast een heel goede voorbereiding en reis toegewenst!
Het lijstje van Ann vul ik aan met Malarone; er is Malaria in Kameroen. Lees goed de bijsluiter, je moet starten vóór je vertrekt. Als je maar 2 weken gaat, is het aangeraden om gedekt te zijn met antimalaria medicatie.

Groetjes,

Maria

Catty

Lieve,

Het enthousiasme druipt uit je blog en met dat alleen al geraak je heel ver. Maar vergeet zeker je computer niet met skype op geïnstalleerd zodat je contact kan houden met het thuisfront.
Ook geschenkjes kan je ophalen bij de KHLeuven. Zo heb ik heel veel balonnen uitgedeeld aan de kindjes in het ziekenhuis.

Prinske

Hey Lieve,

Inderdaad, malaria ginder...
Iets meenemen op basis van diethyl-m-toluamide – nu N,N-diethyl-3-methylbenzamide, of anders gewoon ne goeie vliegemepper...

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!